Friday, February 22, 2008

MY BIRTHDAY@starbucks cofee STARHILL

hari ni...genaplah umur aku yang ke 26 tahun......sempena dengan hari lahirku...maka dengan ini aku register membership untuk FITNESS FIRST kat bangunan maxis klcc....paid only RM 99.00(promotion CNY)and i dapat
1.white towel
2.drink bottle
3.beg
4.ear phone for treadmill technogym

terima kasih kat member aku mr.x yang sponsor birthday boy kat starbucks coffee@starhill....wow aku dan mr.x jln2 pada malam birthdayku....seluruh bukit bintang ku telajahi dan lorong2 sempit ku telusuri.....waduh2 penah sungguh kaki ini melangkah....

terima kasih juga ku ucapkan kat
1.ejay
2.roy
3.MH Hanim
4.Ruby
5.fitri
6.mr...x
7.indah
yang wish birthday ku ini....terharu dan gembira bila membaca sms yang mereka anta kat aku......





menu
1.strawbery shake
2.cappucino creamer shake
3.noir cake
4.beef curry puff
5.chicken curry puff

my favorite t-shirt 22

No comments: