Friday, February 15, 2008

AKU TERKESIMA SEKETIKA

terkesima....eh...macam lagu spa q pulak....kenapa ni mael....alah biasalah malam nia aku nak terbang kat KL....so aku kena siapkan mana2 keja yang tak siap dan order semua barang keperluan pejabat...coz aku kat KL selama 10 hari...jadi kenalah buat apa yang patut...nanti tak lah orang mempertikaikan kerja aku....biasalah kan...kita ni manusia...rambut sama hitam....seluar fit pun sama hitam....tapi mulut siapa yang tahu....amboi2....puaka jugak mulut aku ni...biasalah aku...kalau banyak keja nak buat.....tangan menjadi cepat dan petah menaip....nak kurangkan stresss katakan...

malam ni dah kat KL...yang pastinya makan malan pukul 11.30 aku akan lepak di kedai kak ara.....tunggu member2 nak bersenam malam ni...senaman untuk memantapkan lagi techno dance....ala2 shuffel....tren terkini remaja....aku kenalah update ckit skill kan....betul kan...he...he...


No comments: