Wednesday, February 13, 2008

BREAKFAST D AROMA CAFE WISMA BAPA MALAYSIA

pagi-pagi aku menemani budak opis aku beli kuih muih dan nasi aruk di aroma cafe wisma bapa malaysia.....kesian tengok ibu mengandung yang mengidamkan makanan nasi aruk yang di aruk oleh chef yang terkenal dari aroma cafe.....

nasi aruk adalah nasi goreng yang diadunkan dengan ramuan-ramuan seperti ikan bilis,bawang goreng,dan dicampurkan ayam yang telah dicincang halus.....waduh2 sedapnyerrr....

lepas tu...aku di bawa oleh 2 orang bos aku pergi makan mee laksa sarawak kat kedai mak mentua bos aku...katenyer....mana tidaknya yang empunye kedai laksa tu anaknya memang cute...sebab tulah kita orang selalu pergi kat citu.....he...he.....
zuria

kuih muih di aroma cafe wisma bapa malaysia

zuria

zuria+aku

nescafe ais+mee laksa sarawak

No comments: