Wednesday, February 13, 2008

BIRTHDAY BOBOY(ejay)

selepas buat latihan aerofit.....suasana berubah menjadi gelap seketika,dengan lampu dipadamkan,musik harijadi dimainkan dan nyalaan lilin 3 batang dibawa melalui pintu belakang studio....maka berlangsunglah hari yang paling istimewa buat insan yang teristimewa bernama...Sarani Kanaidi ataupun nama glamournya ejay.....

bercakap pasal hari lahir....teringat pulak pasal hari lahir aku yang akan disambut minggu depan...aku akan menyambutnya di kota metropolitan kuala lumpur bersama-sama rakan-rakan yang ada kat sana....kenapa aku pilih kuala lumpur menjadi destinasinya.....biasalah alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke dalam perut....sebenarnya aku dalam program kursus jabatan aku kat putrajaya minggu depan....so....aku akan balik pada 24 februari....jadi terpaksalah lepak kat KL jerrrr....

cutenyerrrrrrr....

waduh....heppy dapat kek birthday..

aku+ejay+MH honney

Skill Yen Yen

Skill Y-Pax

Skill X-Pax

1 comment:

Kanaidi, SE., M.Si said...

Saya sdh coba buka blog Anda... Bagus-bagus... Coba juga Anda buka blogspot saya, mungkin ada artikel ku yang bermanfaat juga bagi Anda. Coba saja masuk Google.com searching, lalu ketik "kanaidi" cukup banyak artikel yg saya tulis di blog-blog saya. ... Tks dan salam kenal. Regard : Kanaidi-Indonesia (email: kana_ati@yahoo.com)