Saturday, February 2, 2008

HARI KETIGA PENGISIAN KURSUS

hari ketiga membawa pengertian...apa tidaknya...pengisian program kursus banyak memberi kesedaran tentang kenegaraan....semasa dalam LDK aku banyak menyuarakan isu-isu semasa seperti sikap Faizal tahir membuka baju semasa persembahan dan isu PTD di mana hala tuju untuk melicinkan sistem pentadbiran negara....manakala...rakan-rakan yang lain membincangkan isu-isu politik negara...bagi aku semua yang dibincangkan memberi banyak pengetahuan yang baru bagi aku...
zuria+aku

zuria+aku

zuria


qies

aku+zulfaqar

al-hafiz+aku


dalam dewan makan

syuhaidah+rosliha

ta'am+azrin

qies yang sedang membaca untuk menghadapi ujian akhir kursus

qies+aku

qies+rizal+aku

member2 sebilik

aku+maznan



LDK group aku...

aku semasa Latihan Dalam Kumpulan(LDK)

zulfaqar+qies+maznan+roslan

zulfaqar

aku+qies+zulfaqar+roslan

No comments: