Sunday, February 24, 2008

AIRBUS MH2538 FROM KL 2 KCH

flight pukul 6.05 petang dengan pesawat MH2538 dari KLIA ke LTAB Kuching.....sementara menunggu flight,terserempaklah pulak dengan ciko and the geng kat KLIA baru jer balik dari pertandingan nasyid dan koir peringkat kebangsaan yang dianjurkan oleh Jabatan Pendaftaran Negara bertempat di presint 3 Putrajaya.....yang membanggakan adalah peserta JPN dari sarawak menjuarai pertandingan nasyid dan sabah merangkul juara koir.....kedua2 piala di bawa ke pulau borneo.....

dalam sibuk2 berborak....terlupa pulak aku dengan time check in aku...nasib baik jumpa dengan member staff ptpl(syed abdul hamid) yang sama2 flight dengan aku....

dah berada dalam flight aku rasa macam betul2 kelaparan....kenapa MAS sekarang nie....makananya ala2 western jer....dahlah aku lapar....di baginye sandwish jer...mana tak lapar...kebulur aku dalam flight...tapi tak ape,,,,nasib baik member sebelah ada tapau kfc...dia syer ngan aku ....thank you friend...







No comments: