Tuesday, December 11, 2007

SESI INTERVIEW DI RnR


mael+aton+ej
seronoklah engko aton...diinterview oleh crew2 uptempo.....

aton and ej
memang macam jantan sejati engko nie aton....kalau betul lah engko nie sejati....roylah org pertama yang akan tergoda kat engko nie...he...he...rupa kau pun ada keles githu...meletup...

kali nie crew uptempo bertandang ke RnR lagi...coz nak interview seorang lagi artis yang telah berubah wajah...dahulunya dikenali sebagai sheila rusli...tapi kali ni beliau telah menukar imejnya kepada yang lebih simple dan ranggi.....siapa lagi kalu bukan aton....mari kita sama2 bertanyakan beberapa soalan kepada beliau..
UPTEMPO:kenapa sekarang nak tukar imej?
ATON: hahhhh...dah penat dah jadi pompuan nie...skrg nak try macam mana pulak rasa jadi tomboy
UPTEMPO:kenapa nak jadi tomboy?sedangkan you ada tottttt.....kan senang jadi jantan terus...
ATON:ala kalau jadi jantan...kang banyak plu2 yang kejar aku....walaupun aku jadi tomboy...tapi naluri aku tetap wanita.....
UPTEMPO:kalau macam 2...apa maknanye.....
ATON:sebenarnya aku sekarang nie tengah ilusi...baru putus cinta dengan jantan tak guna....jadi aku fruslah.....
UPTEMPO:owh...kalu macam 2...faktor utama you nie tukar imej ....sebab ada racun dunia yang rampas engko punya jantan...tak macam 2.
ATON:ye lah...kalu bukan kerana racun dunia...aku tak jadi macam nie...
UPTEMPO:macam nie jelah....cara terbaik untuk menyelesaikan masalah gender nie....engko perlu ingat yang bahawasanya jantan diciptakan untuk betina...dan bukannya diciptakan untuk betina jadian...he...he...jangan marah ye...lagipun engko nie...bukannya ada benda 2.....opps....



jejaka idaman.....ewah2 engko nie man(bukan nama sebenar)kalo nak posing pun janganlah kat RnR....kita tengah lunch nie....nak promote sendirilah nie....

No comments: